Tråd: Pianisten
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 13:09   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har litt for lite peiling på film til å uttale meg om hvordan den er laget, lyssettingen, kameravinkler etc, derfor hadde jeg nok ikke vett på helt å sette pris på den. For meg ble den bare litt sånn "enda en historie som viser det samme som jeg har sett på utallige filmer før, at nazistene var slemme mot jødene". Jeg har fått det med meg nå, og det skal være en ganske spesiell vinkling til for at jeg skal synes at det er verdt å se enda en. Som for eksempel "La vita e bella", som er den siste filmen om temaet som fenget meg (til gjengjeld bare elsker jeg den filmen!). Så for meg ble den bare langdryg (så den på kino).

Har det på samme måten med Vietnamkrigen.