Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 10:16   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saus til ribbe m/tilbehør?

Tror jeg må testlage en brun saus jeg. Kan jo bare gjøre det tidligere på dagen på julaften, så blir den god kan jeg bare varme opp igjen.

Mim: Takk for oppskriften. Bruner du ikke smør og mel i det hele tatt i den? Bare bruker sukkerkulør for å få fargen? Det er nemlig den bruningen jeg er redd for å ikke få til og alt blir sikkert brent. Hva slags kraft bruker du? Også må jeg bare få si hvor glad jeg er for at dette oppskriftforumet ditt finnes Mim.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat