Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 12:52   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg - en strikkenovise

Jeg har bestemt meg for å begynne å strikke!
Jeg er dønn misunnelig på dem som snekrer sammen lekre klær til barna og seg selv som det var den enkleste sak i verden, og har så lyst til å prøve meg på det samme. Men veien dit er nok lang.. Jeg har ikke strikket stort i mitt liv - noen grytelapper i løpet av grunnskolen samt et par enkle babypledd i voksen alder. Vel, selv de flinkeste har en gang vært nybegynnere, sant?

Jeg stakk innom en garnforretning i sta og kjøpte med meg Dalegarn og noen pinner, samt oppskrifter bl.a. på ei lue som var veldig søt (og som ikke så helt umulig ut, selv for meg). Gidder ikke strikke grytelapper og kjipe skjerf, skal jeg gjøre dette må det være noe skikkelig. Om det blir seende ut i måneskinn er vel en annen sak.

Jeg har forstått at det er mange strikkekyndige her inne, og all hjelp og tips på veien mottas med stor takk.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat