Tråd: Pianisten
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 13:20   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg syntes ikke det var det som var hovedfokuset i Pianisten, selv om det naturligvis er skrikende åpenbart gjennom hele filmen at nazistene var slemme mot jødene. Jeg syntes derimot filmen i veldig stor grad fokuserte på Szpilman selv (derav også tittelen)

Joda, det har du forsåvidt rett i, men det er en musiker jeg ikke hadde noe forhold til i utgangspunktet, og klarte ikke helt å få det store ut av det som film. Jeg tror kanskje det hadde gitt meg mer å lese historien (og da kanskje se filmen etterpå? ).

Akkurat når det gjelder film er jeg visst ikke så veldig moden av meg Vil helst underholdes.