Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-09, 14:34   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Nå har vi hytte!

Vi har jo brukt litt tid på å tenke på om vi har lyst til å eie hytte i det siste. Det er jo ikke så mange dagene siden jeg laget en "har du hytte"-poll.

Noen ganger går ting fortere enn vi hadde tenkt. Vi var på visning i helgen, og i dag har vi blitt hytteeiere.

Så da vet vi hvor vi skal tilbringe langhelgene i tiden fremover; så langt sørøst i Norge det er mulig å komme. Nærmere bestemt Enningdalen i Halden. Halden er hjembyen min, men jeg har ikke lenger noe nær slekt igjen der. Imidlertid har jeg masse venninner som synes dette er helt supert.

Åh, som jeg gleder meg.