Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-09, 10:59   #31
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstra oppmerksomhet hvert 5. år?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Ja, sånn sett er det jo ingen stor prestasjon å runde 25 heller...

Åh, si ikke det.
Min "25-års-krise" var mye verre enn da jeg ble 30.


Vi har vel feiret bursdagene med "åpent hus" - det vil si at folk vet at vi har bursdag, at vi skal ta oss en fest og at det er bare til å stikke innom.
(Mrk: Det er snakk om pre-barn-tiden, dette).
Min 25-årsdag var vel intet unntak, bortsett fra at en liten gjeng med gode venninner hadde lagt litt ekstra tid, arbeid og omtanke i gave og kort det året.
30-årsdagen var veldig koselig, men langt fra den eventen min kusine Partyplanleggeren hadde tenkt seg, siden det var midt i påsken, de fleste var på fjellet og hun hadde glemt halvparten av gaven, nesten all sin drikke og 20 ballonger i bilen hun hadde kommet med - som hadde returnert 4 mil lenger øst.

Jeg tror det jeg prøver å si er at vi feirer runde dager om vi husker det, litt ettersom det faller seg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat