Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 21:03   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Var på et vogntreff i fjor sommer, og det var ordentlig hyggelig. Forbausende lite vognprat og sjokkerende normale vogneiere.

Hvis Skilpadda antyder at jeg har stor mage fordi jeg bare MÅ få brukt baggen til Buggisen snart, så må hun gjerne antyde det, men jeg tror ikke det er noe sant i det, altså.

Jeg var også med på dette treffet, og det var veldig hyggelig. Måtte faktisk finne fram i fotoalbumet og mimre litt. Tror jeg står over å dokumentere. Det aner meg at de fleste vil finne bilder fra ullvottfolkets treff mer spennende.

Jeg har faktisk kjøpt babybag til Xplory´n (den virkelige rullatoren). Jeg har foreløpig ingen baby.