Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-06, 23:03   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feire jul hjemme?

Vi feiret første gang hos oss selv i fjor. Vi hadde sagt det lenge at vi ville gjøre det når storebror var ca. 3. Og så sa vi at huset var åpent for besøk. Mamma og pappa er veldig tydelige på at de ikke vil bindes opp i et rundgangopplegg. I fjor kom sviger og, mine to svigerinner, hvorav en med mann og to barn. 11 stykker, var vi.

I år fant svigermor ut at hun nok ikke er HELT ferdig med å stelle til jul enda, så hun ogf svigerfar og svigerinnene mine blir hjemme på vestlandet. Vi trodde lenge det kom til å bli oss fire, men så bestemte foreldrene mine seg for å komme. Neste år blir vi kanskje bare oss?

Hyggelig er det, uansett antall.