Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-06, 00:01   #31
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feire jul hjemme?

Vi kjøpte hus og flyttet inn tidlig i desember 1989, og siden har vi feiret jul hjemme, bortsett fra tre ganger.
Jula 1995 var vi hos min eldste bror.
Jula 1996 feiret vi hos mine foreldre (første og eneste gangen siden 1986). Jula i fjor var vi hos min yngste bror og hans familie.

Min ex og jeg har en jul alene med M, ellers er det sånn at alle er velkommen. Min far var ofte borte på jobb i jula og min mor og yngste bror var stort sett alltid sammen med oss. Det har ikke vært noen ordning med en gang her og en gang der.
Vi inviterer alle, og de kommer de som har lyst.

I år er det mine foreldre, min exmann og hans (demente)mor, og hans nevø, min eldste sønn og kjæresten hans og oss fire. Da er vi elleve.
Fars to brødre skal til den enes datter (han har ikke annen nær familie)

I fjor da vi var hos min yngste bror, var foreldrene mine i USA, men vi hadde med oss min ex og hans mor og nevø, M var syk og lå hjemme og sov, min svigerinnes mor var også der.

Synes det er veldig å hyggelig å feire jul sammen, og vi prøver å "jenke" oss på juletradisjoner når vi er sammen som i fjor.

Jeg regner med at vi neste år skal feire jul sammen med min yngste bror, men om det blir hos dem eller hos oss, må vi se på. De har to barn som er yngre enn våre, og det er det største hensynet å ta.

Det er egentlig helt greit å være borte juleaften, bare jeg får komme hjem til huset og sengen min om kvelden

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat