Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 20:58   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonssang til jente

Jeg har vært inne på tale. Men en tale gjør meg enda mer rørt enn en sang. At jeg, som mor, skal holde tale for jenta mi hadde rett og slett ikke gått bra; Jeg hadde bare grått og tørket tårer.

Nå driver jeg og komper på en humoristisk preget sang med melodi; "Gøy på landet". Den er morsom og treffende, men som dere sier; Ingen av gjestene er sangfugler - bortsett fra en liten håndfull. Men de er såpass få, og det vil bli pinlig om kun 5 av 35 gjester synger.

Skal jeg gå for velkomstsang (humoristisk med melodi "Napoleon med sin hær") og denne jeg komper på eller skal jeg droppe alt? Med alt mener jeg taler også. Er det ikke helt merkelig uten noen som helst form for underholdning?

Jeg fortalte akkurat fjortisen at hun blir nødt til å si noen ord i form av en liten "takketale", og det sa hun seg villig til.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat