Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-09, 21:05   #6
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmasjonssang til jente

Jeg har også konfirmant i starten av mai. Jeg kjøpte tre sanger fra 1001 sanger.
Jeg brukte de som utgangspunkt, men siden min gutt ikke er fotballgutt og ikke skriker etter penger, men selger VG så passet det ikke. Jeg brukte noen av versene som passet og skrev flere vers selv. Det ble bra, om jeg skal si det selv. :ja-jeg-er-litt-stolt-av-meg-selv: Jeg begynte å lage vers helt selv, men det tok for mye tid så det ble kjøp istedet. Vi skal ha velkomstsang, fra konfirmanten og sang fra søstrene.

Mannen min og jeg skal holde en tale som dialog. Det gjorde vi i vår datters konfirmasjon og det fungerte kjempefint. Det ble ganske morsomt. Vi støttet oss til hverandre og det ble litt latter. Vi kom til et punkt der jeg garantert ville begynne å grine så mannen min skulle ta den delen, men da fikk han problemer så jeg tok over Det ble flere tårer fra våre gjester og alle lo av det hele.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat