Tråd: Brisk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-09, 15:14   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brisk?

Dytter litt på denne jeg. Vurderer sittebenk/slagbenk for å spare plass på stua/spisestua ved at den ene stolsiden blir helt inntil veggen. Problemet er at vi har en enkel og litt moderne stil, og at alle sittebenker/slagbenker jeg finner er av typen chabby chic eller bondemøbel.

Har funnet disse:

Ingolf fra Ikea

Åminne fra Mio (Sverige):

Jeg tror nok at sittebenk av kjøkkeninnredning slik Polyanna beskriver vil passe best. Jeg skjønner bare ikke helt hvordan vi skal lage den. Har tenkt litt på å bruke hyller fra Bestå (Ikea) og lage en benk av også, men jeg er usikker på om den er hardfør nok.

Et eksempel på sittebenk av kjøkkeninnredning fra ifi: