Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-09, 15:45   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonssang til jente

Nå er jeg ekstremt usikker her.

Jeg vet bare at jeg ikke er i stand til å holde noen tale til datteren min - jeg er altfor sentimental, og har dermed ikke sjans til å hente meg inn dersom jeg skulle begynne å sippe. Og hvis jeg tilfeldigvis hadde fått øyenkontakt med en av mine søstre eller med min supersentimentale pappa, så hadde jeg brutt sammen.

Og å synge alene foran 35-40 stk er nok heller ingenting for meg.

Men er det "akseptabelt" å verken ha sang eller tale? Jeg synes det virker litt stusselig, men på en annen side, så tror jeg flertallet av gjestene ser positivt på å få slippe sangen.
Jeg synes ikke at vi kan ha en "velkommen til bords" og "takk for maten"-sang, om vi ikke har en sang som er tilegnet konfirmanten. Mannen synes det holder med en velkommen-sang.

Nå har konfirmanten selv gått med på å reise seg opp for å takke for gaver og fremmøtet, og jeg eller mannen kommer til å ønske velkommen til bords (selv det kan bli for drøyt for meg, men jeg tror jeg takler det).

Kan vi bare ha en velkommen-sang som er trykket opp med bilde av konfirmanten og dato som forside?

Dette er jaggu vanskelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat