Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-09, 20:20   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norsk kultur er truet, mener Steinar Lem

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kan rapportere at deler av Groruddalen var tapt allerede for tyve år siden. Og at en gammal RV'er som meg ikke ville ha barna mine på skolen der jeg bodde da fordi det var så mange elever der som ikke kunne et ord norsk at det var et betydelig problem.

Vel, jeg bor fortsatt i Oslo, og andelen ikke-vestlige innvandrere i Oslo er per i dag 21 %. Da er det fortsatt et godt stykke igjen. Grorud har for øvrig 35%, så dominansen finnes ikke der heller (og gjorde det heller ei for tyve år siden). Søndre Nordstrand har flest med 41%, fremdeles ingen dominans der heller. Jeg syns det er et større problem at folk ikke kan norsk enn hvilken landbakgrunn og religion de kommer fra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat