Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-09, 17:21   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg var faktisk sånn ca. 90/60/90 i mange år (litt mindre på bryst og hofter, og litt mer på liv, og en helt vanlig 36-størrelse. 88/63/88 tror jeg det var. Var ikke noen forskjell på klesstørrelser oppe og nede.

90 over hoftene må da være mer enn str. 34?

I alle fall ikke ifølge tabellen til Ellos - 90 blank. Jeg har sånn ca. målene 84-67-93, og det stemte veldig godt med 36, mener jeg å huske. Tror Ellos-målene kanskje er litt rausere enn de var før, for jeg er helt sikker på at 67 cm pleide å være akkurat str. 36. Uansett mener jeg dine (imponerende!) mål må være mye nærmere 34 enn 36 - kanskje helt nede i 32, bortsett fra brystmålet. Ingen tvil om at du er timeglass, nei!

Sist redigert av Bluen : 17-04-09 kl 17:18.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat