Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 09:05   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornuftsekteskap

Jeg tror det kan gå veldig fint, lenge, men jeg tror det er en overhengende fare for at en av partene forelsker seg i den andre og på den måten lager "ubalanse" i forholdet. Å være forelsket i partneren min, uten at han gjengjeldte følelsene, ville jeg opplevd som veldig vondt, vet jeg.

Det er også en fare for at en av partene forelsker seg i noen andre før eller siden. Dette risikerer man selvsagt i et "vanlig" forhold også, men jeg innbiller meg at det lettere kan skje når man er i et forhold som ikke er basert på forelskelse i utgangspunktet.

Ellers er det å være gift med sin beste venn selvsagt ikke så uvanlig: jeg er for eksempel det, men jeg er forelsket i ham også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat