Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 09:19   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fornuftsekteskap

Tja, min bestekompis og jeg har det helt suverent sammen. Vi er enige om alt og opplever vennskapet vårt som oppbyggende, trygt og godt. Problemet er at han er homse.

Jeg tror det kunne ha funka, men sannsynligheten for at en av partene har blitt hodestups forelska i noen andre i løpet av tiden er kanskje veldig til stede? - Det blir man vel gjerne som gift i et "kjærlighetsforhold" også, men vil forpliktelsesfølelsene være det samme?

Og å ha sex med sin beste venn? Funker det, mon tro?...Jeg er skeptisk til dealen, selv om jeg ser fordeler også.