Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-09, 21:08   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lærte du å sy?

Jeg kan ikke si jeg føler meg utlært, men jeg har i hvert fall klart å sy noe. Jeg har alltid vært i stand til å sy rette sømmer og sånt og har hatt symaskin så lenge jeg kan huske. Sydde antrekket mitt til skoleballet i 9. klasse, men etter det har det bare vært gardiner og puter. Uansett - jeg importerte min mor i høst, serverte rikelig med rødvin og hadde et crash course med henne. Så var jeg i gang.

Jeg bruker mønster eller avlagte klær som utgangspunkt for å finne størrelser og så endrer jeg derfra. Har sydd til begge ungene, mannen og meg selv.