Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-09, 09:35   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til våren!

Jeg elsker våren og sommeren! I dag er det strålende vær og jeg skal snart ta med meg ungene ut en tur. Trenger ikke å ha det hersens regntrekket på vogna, kan snart ta vekk hele posen, ungene trenger ikke 5 lag med klær på seg når vi skal ut, alle er så mye blidere, vi kan GRILLE, Kongeparken åpner denne måneden, jeg slipper å gå med den tykke dynejakken (frossenpinn som jeg er) og ferien nærmer seg med stormskritt. Ja, i mai er det jo masse fridager også og snart er det 17. mai - en av mine yndlingsdager.