Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-06, 00:39   #15
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mims miljøaksjon 2007

Jeg har nettopp fått en tankevekker i form av en dokumentar på NRK i natt om barn som den nye generasjonen konsumenter. Dette var egentlig ikke noe nytt, i og med at jeg har sett reklamebransjens stygge side ofte tidligere, men den gjorde meg enda mer bevisst på at det er en god del jobb å gjøre i forhold til å istandsette våre barn til å treffe gode valg basert på noe mer enn deres umiddelbare og opplevde behov. Jeg ble trist av å se filmen, for den viser at det er sterke krefter å arbeide mot, men samtidig er det greit å vite om sine fiender. Jeg håper inderlig at jeg vil kunne bidra til at Knøtta blir en bevisst forbruker som har styrke til å ta smarte valg og kunne gjennomskue reklamebransjens lettvinte løsninger. Dermed melder jeg også Knøtta på denne miljøaksjonen.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat