Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 10:16   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Vi har et diskusjonsforum, man ønsker å formidle noe. Det er liksom hele poenget? Jeg er litt nysgjerrig på om dere lar denne regelen gjelde IRL også? Beklager vennen min, missforstått er missforstått. Jeg forlanger å få opprettholde min mening om hva du mente i denne saken uavhengig av hva du egentlig mente.

Eller er det slik at dere mener at det heller bør oppklares i tråden dersom man føler noe var uklart?

Enten tar man det i tråden, eller så lar man det være. Det kan være flere som har misforstått, man kan ha uttalt seg klønete og har man et forklaringsbehov kan man ta det i tråden. Mener jeg.

I min verden er et diskusjonforum på internett anderledes enn RL. Om jeg blir misforstått i RL varierer det alt etter hvem som misforstått og hva saken gjelder om jeg gidder å "forklare " meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat