Sv: Ang. kommentarer på prikker
Opprinnelig lagt inn av DM, her.
Vi har et diskusjonsforum, man ønsker å formidle noe. Det er liksom hele poenget? Jeg er litt nysgjerrig på om dere lar denne regelen gjelde IRL også? Beklager vennen min, missforstått er missforstått. Jeg forlanger å få opprettholde min mening om hva du mente i denne saken uavhengig av hva du egentlig mente.
Eller er det slik at dere mener at det heller bør oppklares i tråden dersom man føler noe var uklart?
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Men jeg kan ikke helt skjønne motstanden mot at folk som får prikker som tydelig viser en misforståelse, skal kunne oute prikken og oppklare i tråden. Jeg synes det må være helt greit jeg. Ikke ser jeg det på som automatisk sutring heller, det kommer an på hva som sies.
Heller skjønner jeg ikke motstanden mot hevnprikking, det er for meg helt ulogisk, om man rødprikker noen så skal man kunne ha seg frabedt å bli prikket tilbake? Det synes jeg er merkelig tankegang.
Enig med begge. Og at man prikker rødt til en bruker man er uenig med i en diskusjon, selv om man har fått rød prikk fra denne tidligere i diskusjonen må jo være helt kurant? Eller er det noen som mener at bare den som var først ute har rett til å prikke?