Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 12:30   #190
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det uhøflig å være ærlig?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner jeg grøsser på ryggen av folk som er sånn "Nei, men du skjønner, jeg har BARN, alle andres hensyn må vike for mine BARNS hensyn!"

Disse menneskene var nok akkurat like hensynsløse før de fikk barn, og noen forteller meg at de kommer ikke til å forandre seg etter at barna er store og klarer seg selv heller.

Jeg tar mye tog, og jeg opplever stadig vekk, altså hele tiden, at skiltet "disse seks setene er for de som reiser med små barn" ignoreres. Det samme med skiltet av en barnevogn. Der står det bagasje, og ikke bare en kollie heller. Dette er mennesker i alle aldre og av begge kjønn som reiser alene. Selv om de ser at jeg kommer på må jeg spørre de om de kan flytte bagasjen og seg selv. Jeg har aldri opplevd fulle tog på mine avganger heller, så det er nok av seter å velge mellom.

Jeg opplever ofte at eldre mennesker er flinke til å ta seg til rette, muligens var disse menneskene de samme som tok plassene til folk da de den gang da reiste med barn? Mye rot her nå, men det jeg egentlig ville si, var at egoistiske mennesker kommer med og uten barn.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat