Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 21:24   #132
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Beklager at jeg bryter inn i denne fantastiske samtalen, men jeg har en liten kommentar.

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Ja, du kan være stolt over den. Latterlig idiotisk prikk, nesten like latterlig som siste kommentar jeg fikk fra Sitron i denne tråden. Jeg får dessverre ikke prikket Sitron.

Egentlig skulle jeg ha tronet listen med prikken jeg ga deg, men i mitt hastverk når jeg var på vei ut glemte jeg å endre den til rød.

Det var da enda godt. Ikke for min skyld, jeg tåler røde, men for din skyld. At du ikke er en sånn en som prikker grønt, men mener rødt.

Sånn. Go on.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat