I år ble jeg bitt av trehyttebasillen. Villa ha noe mer under platået i treet. Noe som hadde vegger og vindu. Dermed satte jeg i gang. Kikket litt på hvordan sambo hadde gjort det og kastet meg ut i det. Var på Obs Bygg og kjøpte rundt 100 meter terassebord og noen meter stendere (?). Jeg har ikke brukt hverken tommestokk eller vater, synes det er litt av sjarmen med trehytte. Den skal ikke være 100 % perfekt. Her er inngangspartiet. Ikke helt ferdig enda, for vi må jo ha dør. Og det er nå tettet igjen øverst i dørhullet. Fra den ene siden. I den store vindusåpningen skal jeg sette inn pleksiglass, slik at det kommer godt med lys inn i hytta. Fra en annen vinkel igjen. Pleksiglass skal inn i vinduet på høyre side her også. Hullet i modten skal tettes øverst, slik at det blir et lite vindu der også. Muligens pleksiglass her også, har ikke bestemt meg enda. Skal legge inn flere bilder etterhvert. Skal frem med stikksaga og finsage litt på kanter her og der, samt skru opp litt småstæsj inni hytta.