Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-09, 20:40   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nina Karin Monsen fikk Fritt Ord-prisen

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Hun fikk prisen for "hennes gjennomreflekterte og uavhengige bidrag til en friere offentlig debatt", og det er jo neppe noen tvil om at hun er nettopp reflektert og uavhengig.

Jo, jeg syns det er bøttevis med tvil. Jeg syns ikke hun er reflektert i det hele tatt, jeg syns hun er slem, ureflektert, ignorant og hatefull. De er aldri kontroversielt og edelt å hetse andre, samme hvor alene man står på barrikaden.

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Men fordi hun har så utrolig lite imponerende resonnementer, preget av mye følelser og synsing. Det kvalifiserer fint lite til betegnelsen filosof å være så bastant som hun fremstår, og jeg fatter ikke hva det er ved akkurat hennes utgreininger som har imponert Fritt Ord-juryen.

Veldig enig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat