Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-09, 21:23   #293
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Håkan Nesser: En helt annen historie Helt grei krim!
2. Johan Falkberget: Den fjerde nattevakt Denne har jeg lest mange ganger og den slutter aldri å fascinere meg. Det er en av de beste bøkene jeg vet om. Dybden, realismen, symbolbruken og språket i boka er fantastisk.
3. Håkan Nesser: Svalen, katten, rosen, døden Grei krim som jeg nok ikke kommer til å huske lenge.
4. Håkan Nesser: Menneske uten hund Denne ble for langdryg for meg og den var også alt for forutsigbar.
5. Tore Renberg: Kompani Orheim Jeg likte boka veldig godt selv om den ble langdryg en stund med mye Vemork og Rjukanprat. Boka grep meg veldig i starten og på slutten.
6. Johan Falkberget: Nattens Brød, Ann Magritt Denne boka liker jeg godt. Jeg har lest noe av den tidligere. Språket med rørosdialekten er tungt, men Falkbergets måte å skrive på er nydelig og boka bringer fram både latter og tårer hos meg.
7. Johan Mjønes: Terminalhastighet. Denne boka var vanskelig å gripe i starten, men jeg er glad for at jeg valgte å lese videre. Sterk roman.
8. Henning Mankell: Brannvegg God og spennende underholdning som jeg nok vil glemme fort. Veldig gjenkjennelig Mankell.
9. Gunnar Stålsett: Som deg selv Fin bok
10. Håkan Nesser: Førstebetjenten og tausheten. Grei og spennende krim

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat