Tråd: NM-gnål.
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-06, 17:48   #50
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Foreløbig har det ikke vært noen knebling av NM-relaterte tråder her. Det eneste er at et nick ble redigert vekk i en tråd der noen la ut en PM de hadde fått - det synes jeg er en rimelig grad av sensur, som fremdeles gjør det mulig å diskutere den aktuelle situasjonen.

Det at noen karakteriserer enkelte diskusjoner som "slarv" eller "baksnakking" er jo også noe man må tolerere på et forum med en viss takhøyde. Så lenge ikke trådene blir låst eller innleggene fjernet, så er ikke diskusjonen kneblet. Det at Myrsnipa ikke synes folk bør poste så mye om NM her inne, betyr jo ikke at det ikke er lov å gjøre det, det betyr bare at hun ikke synes det. (Og det har jo hun på sin side lov til å mene.)

Jeg forstår godt at mange ønsker å diskutere NM og NM-relaterte ting her, og så lenge det skjer uten at man henger ut navngitte (nickgitte?) enkeltpersoner, tror jeg det vil være greit. På sikt bør vi riktignok passe oss for å bli et "parallellforum" som folk hopper inn på for å slenge dritt eller føre "korridorsamtaler" om ting som skjer på NM, men foreløbig er forumet så nytt at det ikke er noen grunn til å bekymre seg alt for mye for den siden av det. Tror jeg jeg synes.

I motsetning til mange "protestfora" tror jeg det var et solid grunnlag for dette allerede før pausene begynte. Et forum som kun bygger på forbigående misnøye blir gjerne sånn som du beskriver.

Men dere/vi var jo allerede i ferd med å vokse fra MM på NM. Det lå liksom i kortene at det skulle bli noe eget etterhvert, tror jeg. Prosessen ble bare fremskyndet litt.

Derfor tror jeg man kan slappe av ang. korridorgreiene.

kie er ikke aktiv   Svar med sitat