Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-09, 00:21   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp til snarveier mellom Ullandhaug og Solastranden

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg bor ikke østpå, nei. Denne gåturen er transportetappe til heimen for meg.

Myklaberget ser du hvis du går på http://kart.sesam.no og søker deg fram til Nesbu Terasse 1. Myklaberget ligger rett nedenfor, altså der hovedveien gjør en sving. Røyneberg. Jeg lurer på om det går an å gå rett frem i Sømsøyveien og videre til Myklabergstien, om det er noen passasje der.

Om ikke jeg husker feil så er det en passasje der.

Ellers så kan du gå Grannessletta, ned Grotnes Alle, videre bortover Grotnesvegen. Så en liten passasje ned til Våganesstubben. Der går du langs fotballbanen. Følger gangveien over til Våganessvingen/Våganesstien. Da er du nede på Ormen lange badestraden. Forbi stranden, gjennom et lite skogholt og opp i Sørsjøveien. Opp gjennom en gård slik at du ender i Påskhusveien. Derfra er det sti over til Joa Alle. Sving til høyre (nedover) så går det en bratt sti ned til Austerheimveien. Så rett frem til Joavegen. Denne følger du langs noen gårder, og du følgen den faktisk helt til Byggservice. Der tar du til høyre og endre opp i Sømmevågen like ved flyplassen. Vet ikke om dette er korteste vei, men det er en fin tur.