Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-09, 09:48   #16
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til snarveier mellom Ullandhaug og Solastranden

Jeg har ikke gått hele veien selv, Banana, så jeg bare spekulerte litt. Mest fordi selv om jeg kjenner meg igjen i dette med å jakte på de optimale snarveiene, så blir jeg fort lei av å gå samme ruta og vil prøve noe nytt. Hvis du går ned fra Ullandhaug rett ved siden av motorveien (på baksiden), og går mot Jåtta, så kan du gå langs grønne jorder lange strekk. Etterhvert går det en bro over motorveien, og du kommer ut på "baksiden" av Forus (i nærheten av Coca-Cola). Derfra kan du skrå over grønne marker, gå over den skogkledde delen av Røyneberg og kan komme ned igjen ved Sande. Men det er minst 2-3 kilometer lengre enn den veien du går nå. Så ved nærmere ettertanke tenker jeg at det blir uaktuelt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat