Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-09, 10:16   #10
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til snarveier mellom Ullandhaug og Solastranden

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har ikke gått hele veien selv, Banana, så jeg bare spekulerte litt. Mest fordi selv om jeg kjenner meg igjen i dette med å jakte på de optimale snarveiene, så blir jeg fort lei av å gå samme ruta og vil prøve noe nytt. Hvis du går ned fra Ullandhaug rett ved siden av motorveien (på baksiden), og går mot Jåtta, så kan du gå langs grønne jorder lange strekk. Etterhvert går det en bro over motorveien, og du kommer ut på "baksiden" av Forus (i nærheten av Coca-Cola). Derfra kan du skrå over grønne marker, gå over den skogkledde delen av Røyneberg og kan komme ned igjen ved Sande. Men det er minst 2-3 kilometer lengre enn den veien du går nå. Så ved nærmere ettertanke tenker jeg at det blir uaktuelt.

Jeg tror det blir uaktuelt. Turen er tross alt ca. 15 km i utgangspunktet. Jeg har gått til rideskolen på Grannes og ned Røyneberg en gang før, og det er en omvei selv om jeg får mye av Sørmarka med på turen. Men den lange Nesbuveien, da, skrekk&gru.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat