Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-09, 23:13   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billige og bra solcellelamper til hagen

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg er ute etter det samme og jeg mener å huske at de har på Plantasjen og Jernia.
For det er slike til å stikke i jorda du mener?

Ja, det er i utgangspunktet det jeg tenkte på. (Om det ikke dukker opp noen andre fine tips.)
Har sett de mange steder, men har sett mange som har sånne lamper som omtrent ikke lyser.

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Mener jeg leste et lurt sted at Ikea har masse sånt. Både til å stikke i jorda, og bla slynger til å henge i trær.
Tror de satser på solcellebelysning nå, for sist jeg var der så jeg jammen meg en skrivebordslampe på solceller også.

Ikea hadde jeg ikke tenkt på engang, håper det titter noen innom her som har kjøpt og kan dele erfaringer.

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Syns det er så vanskelig å finne solellelamper med gult lys. Syns de er finest.

Ja, jeg og syns gult lys er finere enn blått/hvitt.

Har en i hagen fra Jysk som er veldig koselig, men kvaliteten er litt så som så. Den ser ut som en lykt, henger på en stang som er stukket i jorda.
Var to i pakken og kun en av de fungerer, så jeg tar ikke sjansen på å kjøpe flere.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat