Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-09, 21:22   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Salg av leilighet

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Aller først ville jeg sjekket med banken at dere faktisk får kjøpe først. Det har vært litt frem og tilbake med slikt i det siste.
Så: Ta kontakt med forskjellige meglere og innhent tilbud. Det kan dere gjøre allerede nå. Er det forkjøpsrett på leiligheten, skal dere vurdere å lyse den ut med en gang, slik at den er unnagjort før dere selger på ordentlig.
Begynn å fikse med en gang. Vi hadde et rom vi ikke ble ferdig med til fotografering, men som ble ferdig en halv time før visning. Man trenger ikke bilder av alle rom.

Takk!

Vi skal sjekke litt med forskjellige meglere, vi har allerede hatt en her på verdivurdering, på oppdrag fra banken, men vi skal kontakte fler. Maling skal jeg begynne med så snart jeg har noen til å passe barna mens jeg holder på. En på to og en på fire, er litt mer enn hjelpsomme på den biten der.
Jeg krysser fingre, og håper inderlig vi kan få kjøpe først, og selge etterpå, ellers kan vi risikere å måtte bo hos svigermor, og da er jeg redd kriteriene for hva vi vil kjøpe, blir ganske lave etterhvert.

Vi må bl.a bytte ventilator på kjøkkenet, er det greit å ha det i orden til fotograferingen, eller holder det med visningen? Og hvor tomt skal jeg rydde det her? Vi kan stable endel i garasjen, men den må vel uansett tømmes til visning, så det blir jo en kortvarig løsning.

Uff, kjenner at jeg er litt splittet her nå altså. En del vil absolutt flytte, og en annen vil absolutt bli boende.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat