Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-06, 17:48   #6
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En pust i bakken

Her er det goså en pust i bakken - det meste av julevasken er unnagjort nå og julepynten begynner å komme på plass Treet tas inn i kveld, men vi venter til i morgne med å pynte det. Mannen og ungene er ute på en "levere-julegaver-runde" - det er utrolig hvor mye fortere det går å vaske når jeg har huset for meg selv!

Hadde forresten en veldig trivelig dag på jobb i dag - det meste av dagen gikk med til å arrangere julelunsj. Har dekket bord og organisert deilig lunsj til 50 stk - vi har en fast kokk som kommer og serverer ribbe og annen deilig julemat siste arbeidsdag før jul hvert år. Det er så trivelig!

Fikk 6 flasker vin i julegave på jobb i dag, så i det spørs om ei flaske må testes i kveld. Jeg tror jammen at jeg skal nyyte grønnsåpelukta med et glass vin i kveld