Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-09, 22:13   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som følger med på Home and away?

Da vi flyttet inn til svigers for en uke siden, måtte vi gi slipp på vår elskede PVR-boks. Siden jeg hadde programmet på serieopptak der og aldri ser på tv her, får jeg ikke fulgt med. Den siste episoden jeg så var vel forrige torsdag, det var hvertfall den der Martha er innesperret på klubben og Cam setter fyr på den nede i første etasje uten at han vet at hun er der.

Hvordan gikk det? Noen som gidder å gi meg et referat? Eller kanskje jeg kan finne noe på nettet? *google*