Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-06, 15:18   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter!

samme som pastill. 1.nyttårsdag melder jeg meg inn i vektklubb. - så skal jeg ned de 6 kiloene jeg gav opp i fjor...(+ de 3 jeg har gått opp i år ) (Jeg gikk ned ti kilo i fjor og skulle egentlig ned 16)...

ELlers har jeg mitt faste nyttårsprosjekt: Lære meg noe nytt...Jeg har lært meg sjakk, litt gitar, forsøkt å lære sjonglere, hekle, quilting og optil flere andre ting....I tillegg skal jeg gjøre meg uerstattelig på jobb..(også vikariat:Knegg: ) - Vel, jeg tror jeg skal sy meg et klesplagg i år jeg....det er en overkommelig ting...

Sist redigert av Che : 23-12-06 kl 15:32.
Che er ikke aktiv