Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-09, 16:42   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disse flaggene igjen

Jeg blir rett og slett trist over at voksne folk bruker tid og energi på å prøve å bestemme hva små barn skal få lov til å vifte med på 17. mai. Det er langt over grensen til smålig, i mine øyne (og ofte langt over grensen til rasistisk også, men det er nå en annen sak). Og nei, jeg sikter ikke til deltakerne i denne tråden, men til de årvisse debattene i media og rundt i diverse 17. mai-komiteer rundt om i landet.

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg reagerer mer på naboen i gaten her, som har flagget på balkongen siden 1. mai. Natt og dag, bør jeg snart banke på å si noe? Forøvrig samme mann som skiftet dekk til meg.

Du kunne kanskje tilby deg å være flaggstyrer for ham, mot at han skifter dekk for deg.

Folk som ikke klarer å holde styr på flaggingen bedre enn som så, bør for skams skyld enten fjerne flaggstangen eller kjøpe seg en vimpel, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat