Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 08:48   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det Poden og kompisen ønsker seg?

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det kan ikke være McQueen? Som i Lynet altså?
Guttungen min har en merkelig måte å uttale dette på, ikke ulikt Ma-kugan.

Det er ikke McQueen. Det uttales ganske så riktig og er også et ord vi hører mye. Han nekter for at det heter Lynet McQueen da. Det heter selvsagt Bilen McQueen.

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg tror det er noe lignende som Pokemon. Innbiller meg at nevøen min kjøpte seg dette for noen uker siden. Men, her har det ikke tatt helt av, har iallfall ikke hørt mer snakk om det.

Ja? Det kan kanskje stemme for han snakket om å kaste en ball og så kom det monster? Men hva heter det da? McCougan?