Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-09, 11:26   #12
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valgets kval! (Valp)

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Jo, de er NKK hunder og jeg skal sjekke med selger litt mere før vi bestemmer oss endelig. Har ikke spurt om de er chippet, men skal høre om det. Ringte vetrinæren her og spurte ang vaksinen i sted og det var visst litt forskjellig hva som ble gjort i forhold til parvovaksinen. Siden jeg er gravid og ikke vet om jeg har vært smittet tidligere, kommer vi uansett til å vaksinere den kjapt.

Ja, Parvo var det. Så lenge dere gjør det selv etter hunden er ankommet er det jo ingen fare. Nydelige valper da!!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Vaksine og chip er standard. Tror ikke dere skal regne med at en 14 uker gammel valp som ikke har blitt fotfulgt er renslig.

Vår er ca20 uker og har fortsatt noen uhell innimellom ja. Den lager dog ikke like store dammer som din sikkert gjør AC

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat