Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-09, 14:41   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor "nasjonalistisk" er du av deg?

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det tenkte jeg også på, men jeg tror alle land har noe å være stolt av jeg. Om det så er kulturen eller noe landet har prestert, så tror jeg det i alle land finnes ting man får en "patriotisk" følelse av å tenke på.
Jeg syns jo alle skal være stolte av oprinnelsen sin. Og det tror jeg faktisk de aller fleste er, på en eller annen måte.

Ja, jeg skjønner godt at man kan si at man er stolt av kulturen sin og sånt, men å være stolt fordi Norge er et av de rikeste landene i verden, og fordi vi har det bedre enn de fleste i verden, som Tito sa, det blir merkelig for meg.