Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-06, 13:38   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg takker borte, jeg takker hjemme...

Beklager Maz, men jeg er også helt enig i det med klemming. Jeg synes det er veldig viktig å ikke presse ungene til pliktklemming.
Jeg pleier også å minne poden på å takke om han glemmer det selv, men oftest er han veldig flink selv også. Problemet er bare at det er når han er allermest glad for gaven at han glemmer å takke. Da synes jeg det er dumt å avbryte ham i gleden for at han skal være høflig. Gleden i seg selv bør jo egentlig være takk nok, men jeg ønsker å / prøver å minne ham på å takke før besøket går eller vi går.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat