Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-06, 17:40   #11
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg takker borte, jeg takker hjemme...

Når det gjelder klemming er jeg helt enig med deg. Jeg har vært veldig bevist på det hele tiden, og også informert familien om at vi ikke tvinger ungene til å klemme.
Det har likevel hendt at noen på svigerfamilien har presset seg på en klem, og det liker jeg dårlig. Resultatet blir jo da at det blir enda vanskeligere å få en klem neste gang man spør.

Min familie har respektert dette, og det varmet dem veldig da de fikk gode juleklemmer fra gutta helt frivillig i går. Tror sånne klemmer er bedre enn de som er påtvunget...

Når det gjelder takking, så er jeg i mot det å minne dem på å takke der og da. Vi tar heller den samtalen i etterkant, og snakker om at det er viktig å takke når man får noe.
Jeg er vokst opp med en mor som alltid spurte om jeg husket på å takke, hun gjør det fremdeles.
Resultatet der er faktisk at jeg er litt uhøflig av meg, og takker ikke i så stor grad som jeg egentlig skulle ønske jeg fikk til.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat