Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-06, 11:11   #14
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis du vet at det er det samme budet som går hver eneste dag samme ruta så er det kanskje greit nok, men sjansen for at et annet bud skal få kritikken er stor. I juletida er sjansen enda mindre for at rett mann eller kvinne får kritikken din på den måten. Kundeservice videreformidler nedover i systemet der hvor feilen har skjedd.

Hvem som har ansvar for omadressering nå vet jeg ikke. Kanskje er det budet, men jeg vil tro at sjansen er mye større for at dette ligger på de som sorterer posten. Dette er i noen tilfeller postbud, men ikke alltid de samme som går ruta og noen ganger er det egne folk som sorterer.

Det er budet som skal fange opp omadresseringer.
At denne pakken er sendt i retur er slurv, det betyr at budet ikke har kontrollert oversikten, noe som skal gjøres daglig.
(det kan være et annet bud som har sortert og lagt budruta enn det som går ruta)

Jeg ville skrevet ny adresse på pakken + beskjed om at vedkommede har betalt for å få posten omadressert.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat