Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-09, 20:52   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kaker?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det blir nok mer enn det. Elsker kaker. Hadde tenkt en marsipankake, en sjokoladekake, "appelsinbåtgelé" og frukt/marshmallowspyd. Føler det er noe som mangler, men i følge dere så høres det ut som om det er nok?

Jeg har aldri vært i nærheten av en slik mengde kaker i noen barnebursdag. Jeg ville tro det er mer enn nok. Men det er jo greit å ha litt forskjellig altså, det er jo ikke alle som liker alt. Sønnen min liker f. eks. verken marshmallows, gele eller marispan.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat