Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 21:55   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din yndlingsparfyme

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Eller var den kanskje fra Kenzo??? Himmel, jeg husker ikke, men har iallefall ikke sett den igjen...

Kenzo har hatt noen lukter jeg har blitt helt hekta på opp gjennom tidene. Jeg husker spesielt en, Parfum d'ete. Den elsket jeg. Jeg har også brukt Laura fra L. Biagotti en del, men den synes jeg ikke lukter godt lenger. En annen favoritt har vært J'adore og en eller annen med nokså lik flaske, bare den ikke var smal øverst. Hva søren het nå den? Noe på E, tror jeg...

Etter en kjapp prøvespray på badet nå, så må jeg si at J'adore lukter fryktelig kvalmende. Det er lenge siden jeg har brukt den. Nå bruker jeg Cool Water fra Davidoff, men London fra Burberry har jeg også lenge hatt en hang up på, selv om den er ganske søtlig.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat