Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 22:49   #143
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det var ikke det som var settingen i mitt hode. Siw slurvet med skrivingen og hun kan absolutt skrive mye bedre enn det, det beviser hun jo hver dag. Så det var slurv. Og så påpekte Skremmern det på en veldig kontant måte og overraskende måte. Så jeg fniste litt.

Og nå himler jeg mye.

Jeg har ikke lagt så mye merke til henne til nå, det har sikkert noe med innleggstallet å gjøre. (Hun skriver neppe "hver dag." ) For å sjekke om du hadde rett, måtte jeg lese noen innlegg. Konklusjon: Du har ikke rett. I så fall slurver Siw hver gang hun skriver noe. (Sorry, Siw.) Poenget mitt: Argumentet med at dette var "once in a lifetime", holder bare ikke mål. Du har derimot rett i at dersom du hadde skrevet det, ville det vært morsomt om noen hadde kommentert det. (Og nå er jeg slett ikke sikker på om jeg bidrar til å gjøre situasjonen noe bedre her... )

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nybegynner? Oktober 06. Jaja. Hun er da en hel måned senere ute enn meg.

Ja, og så har hun ca. 2 innlegg mindre enn deg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat