Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-09, 23:15   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nå mistenker jeg deg for å gjøre deg dummere enn det du er.
Når det er snakk om "erfarne brukere" og "gamle travere" holder det vel ikke bare å se på innmeldingsdatoen? Jeg vil betegne meg selv som mer erfaren enn Siw, selv om jeg meldte meg inn lenge etter henne. Samtidig er jeg mindre erfaren enn deg. Både fordi du har mange flere innlegg enn meg, og fordi du har vært medlem mye lengre.

Mener du at jeg er dum, rine?

Jeg tenker som så at man fint kan ha lest veldig mye uten å nødvendigvis ha postet i samme ekstremtempo som andre, og at man da uten tvil vet/burde vite hvordan FP fungerer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat