Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
My point exactly. Med hensyn til formuleringen din, altså. Og man kan lese mye i praksis uten å poste også. Lover. Og kanskje noen bare ikke synes tegnsetting og rettskrivning er så viktig? Som deg, for eksempel?
Mener du nå at jeg ignorerer tegnsetting og rettskriving. On a regular basis? Skal ikke skryte på meg 100% feilfritt språk, men jeg vil påstå at jeg skriver bedre (riktigere) enn både Skremmern og Sitron f.eks. (Siden de nå påtok seg å rette på Siw. )
Eller: Mener du at jeg ikke synes det er så viktig om andre skrive riktig? Jo, faktisk. Jeg irriterer meg f.eks over alle personer i det offentlige rom som slurver med språket. Her inne nøyer jeg meg som regel med å litt. Tenker at dette er privatlivet til folk, at de må få skrive som de vil.... Man risikerer selvfølgelig å ikke bli tatt seriøst/ at folk rett og slett ikke skjønner hva man prøver å si, ( i de mest ekstreme tilfellene) men det blir på en måte avsenderen sitt problem, ikke mitt.
Innser at de fleste her inne har en annen mening om dette enn meg, at man på en måte blir "fritt villt" om man slurver med rettskrivingen på FP. Det forundrer meg litt, og av og til må jeg bare kommentere det.

|