Sv: En ubetydelig tråd om barn i signaturer
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg påpeker også av og til når andre skriver feil, mange skrivefeil er jo utrolig morsome f.eks. Det er måten du gjør det på som forundrer meg. Det er vel mulig å kommentere noe uten å være spydig. Og hvordan vet du forresten at denne personen slurver med vilje?? (Jeg er slett ikke så sikker på det.)
Når det gjelder å "hoppe inn i tråder," så er vel ikke det noe bare jeg driver med. Er ikke det ganske vanlig? Noen hopper inn i en tråd i harnisk over at en baby smaker is, jeg kommenterer (av og til) ekkel oppførsel mot andre brukere. Hva er forskjellen?
(Likevel ser jeg at smileyen jeg burde ha brukt var denne: , ikke denne: , da ville jeg kanskje ha unngått Tante Sofie beskyldningene. )
Så du oppfatter altså meg som spydig fordi jeg tar for meg en setning av Siw og sier at den er umulig å forstå. Måten du gjør dette på, bør jeg altså ta lærdom av:
Opprinnelig lagt inn av rine
Hm...jeg registrerte at det manglet noen tegn, men jeg klarte faktisk å forstå den likevel!! Er det jeg som er ualminnelig smart, eller er det dere som er....:say no more: ?
Kult, ingen spydigheter her, nei.
Opprinnelig lagt inn av rine
Skal ikke skryte på meg 100% feilfritt språk, men jeg vil påstå at jeg skriver bedre (riktigere) enn både Skremmern og Sitron f.eks.
Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn verken deg eller Siw i norsk rettskriving, jeg påpekte én setning som inneholdt feil og mangler. Hva gjør du?
Greia med deg, rine, er at du ser ikke spydighetene og dritten du slenger ut selv, ettersom du er så opptatt av å "forsvare" og beskylde andre hele tiden.
|