Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-09, 11:45   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, mannen vil plassere kinostoler i kjelleren

Takk og lov. Vi hadde en diskusjon nå og argumentet han forstod var bla. at jeg vil bruke kjellerstuen til andre ting enn bare kino. Jeg vil ha et sted å ha venner på besøk, at ungene kan ha venner på besøk, vi kan sitte og spille litt brettspill, guitar hero og lignene. Ikke bare kino. Og da må vi jo ha sofa og bord der, ikke en haug med jalla kinostoler.

Han forstod det nå, men er litt furten. Jeg har sagt til ham at når vi bygger hus om tja, 5-6 år, så skal vi ha et stort rom som er ØREMERKET hjemmekino. Det vil jo jeg også.